Mivel az üzleti életben és a technológia területén is folyamatos a fejlődés, ezért nem kérdés, hogy a marketing az elsődleges kulcsa a folyamatos sikernek. Mégis azt tapasztaljuk, hogy sok cégvezető azt gondolja, hogy egyáltalán nincs szüksége marketingre vagy olyan emberre a csapatban, aki felelős a marketingért.

Blogunk néha üzletiesebb, néha személyesebb hangon szólal meg – de mindig abból indul ki, ami valóban foglalkoztat bennünket.
Írunk HR-ről, vezetésről, jogi helyzetekről és vállalkozói dilemmákról.
Van, hogy egy konkrét ügy adja az alapot, máskor egy mondat vagy egy kérdés.
De mindig saját tapasztalatból, átgondoltan – nem csak jogászként, hanem emberként is.
Vannak cikkeink, amiket mi is különösen szeretünk. Másoknál tudjuk: ma már máshogy írnánk.
Nem olvasunk vissza. Mert minden alkalommal hozzátennénk valamit vagy elvennénk belőle.
És ez így van rendjén.
Tudjuk, hogy olvasóink figyelmesek és kritikusak és ezt értékeljük is.
Egyetlen kérésünk van csak, a vélemény lehet más, a hangnem maradjon emberi.
Unalmas a munkája? Elveszítette érdeklődését, mert minden nap újra és újra ugyanazt csinálja vagy mert azt érzi, hogy nem értékelik eléggé a munkáját? Bármi is legyen a háttérben, ezen az állapoton van lehetősége változtatni.
Minden vállalkozás szeretné, ha munkáltatóként is jó hírnévre tenne szert. Számos területen a munkahely úgymond a jelentkezők piacának színterévé vált, ahol a legjobban képzett, gyakorlattal rendelkező munkavállalók szinte maguk választják meg munkahelyüket.
Mielőtt elindulna a vállalkozóvá válás hosszú, rögös útján, érdemes először magába néznie, hogy tisztán lássa mivel szeretne foglalkozni és egyáltalán mi a saját meghatározása a siker szóra. Egyesek számára a vállalkozás arra szolgál, hogy életre hívják az álmaikat és azzal foglalkozzanak, amiért szenvedélyesen rajonganak, míg mások egy családi...
Egy szervezet arculatának jelentős részét képezik az egyen- és formaruhák, amelyek az értékesítés során jutnak szerephez. A vállalkozások a termék(ek)től függetlenül így fejezik ki személyiségüket és ezzel is formálják a róluk alkotott képet. Minden, ami a termékre vagy a cégre emlékezteti a vásárlót, az a márkaépítéshez vezet.
A negatív emberek mind a magánéletünkben, mind az üzleti életben rendszeresen feltűnnek. Valószínűleg mindannyian ismerünk olyan embereket, akiket negatív hozzáállásuk miatt nehéz kezelni. De bármi legyen is a magatartásuk kiváltó oka illetőleg annak megnyilvánulása, a rossz hozzáállás még nehezebbé teszi a velük való közös munkát. Legtöbbször nem...
A társas vállalkozás nagyszerű lépés lehet akkor, ha gyorsan szeretne növekedést elérni, mert ez esetben a tehetséget, a kapcsolatrendszert és a pénzügyi erőforrásokat is sokszorozni lehet. Persze számos más előnye van még, például egy partner stabil hátteret jelent betegség vagy nyaralás esetén is.
#0221
Ha egy csapat tagja félelemmel él, megtanulja elkerülni a kockázatvállalást.
Csatlakozzon a közösséghez
A digitális korban élve könnyű megfeledkezni a körülöttünk lévő emberekről. A fizikai irodákat az e-mail, a videokonferencia és egyéb virtuális kommunikációs csatornákkal helyettesítő cégeknél a szemtől szembeni interakciók egyre ritkábbak. Bár szerencsés vagyunk, hogy a digitális kommunikáció korszerűsítette üzleti tevékenységeinket, azonban nem...
Egy cég életében bármikor bekövetkezhet olyan időszak, amikor egyszerűen nem mennek jól a dolgok. A cég bevételei hirtelen lecsökkennek, a már régóta alkalmazott sikeres módszerek, eljárások pedig egyszerűen valamiért nem működnek.