A Solvent Consulting blogja 2017 óta gyűjti azokat a gondolatokat, amelyek a munka világának mindennapjaiból születnek.
Vezetői szerepek, működési kérdések, emberi dinamika, szabályok, döntések, együttműködés, mindaz, ami a vállalkozások életét formálja.

A témák látszólag sokfélék, a szemlélet mégis egységes: 
érthetően beszélni arról, hogyan működünk, hogyan dolgozunk egymással,
és milyen döntések alakítják a mindennapokat.

A bejegyzések célja nem a hírgyártás, hanem nézőpontot adni.
Rálátást arra, ami egy helyzet mögött valójában történik: szakmai, emberi és működési szinten.

A blog folyamatosan bővül új írásokkal.
A fókusz egyszerű: tisztábban látni azt, amiben mindannyian benne vagyunk.

A befektetők emberekbe fektetnek, nem ötletekbe. Az ügyfelek emberektől vásárolnak, nem cégektől. Az alkalmazottak kivétel nélkül nagyszerű vezetőt szeretnének és a vállalkozóknak kapcsolatokra van szükségük a sikerhez. Ez azt jelenti, hogy minden vállalkozónak aktív kapcsolata kell legyen a csapata tagjaival, az ügyfelekkel, a szállítókkal és a...

Robotjogok

2019.09.10

Az emberek az évszázadok folyamán egyre több jogot nyertek, a rabszolgaság megszűnt, a nők szavazati jogot kaptak, az azonos neműek házasságát is egyre több országban legalizálják. A fejlődéssel egyre több jog válik elérhetővé, egyre több jogalany lesz. De vajon kik következnek a sorban, a robotok?

Sok kis- és középvállalkozás tulajdonosa még mindig nem hisz abban, hogy (több) pénzt fog keresni a weboldalával. Pedig a weboldalak működnek. Nem számít milyen vállalkozásról van szó, egy weboldal képes üzletet építeni, bevételt generálni, jó hírnevet kialakítani és erős marketing üzeneteket szállít függetlenül a vállalkozás méretétől vagy...

A kritikát senki nem szereti.
Nem azért, mert rossz emberek lennénk, hanem mert a visszajelzés mindig kockázatos: kiderülhet belőle, hogy valami nem úgy működik, ahogy gondoltuk.

Az "ügyfél" szó az üzleti világ egyik leggyakrabban használt fogalma.
És az egyik leginkább félreértett is.