Blogunk néha üzletiesebb, néha személyesebb hangon szólal meg – de mindig abból indul ki, ami valóban foglalkoztat bennünket.

Írunk HR-ről, vezetésről, jogi helyzetekről és vállalkozói dilemmákról.
Van, hogy egy konkrét ügy adja az alapot, máskor egy mondat vagy egy kérdés.
De mindig saját tapasztalatból, átgondoltan – nem csak jogászként, hanem emberként is.

Vannak cikkeink, amiket mi is különösen szeretünk. Másoknál tudjuk: ma már máshogy írnánk.
Nem olvasunk vissza. Mert minden alkalommal hozzátennénk valamit vagy elvennénk belőle.

És ez így van rendjén.

Tudjuk, hogy olvasóink figyelmesek és kritikusak és ezt értékeljük is.

Egyetlen kérésünk van csak, a vélemény lehet más, a hangnem maradjon emberi.

Jelenleg nem áll rendelkezésre olyan szakmai teszt vagy tanúsítvány, amely segítene meggyőződni arról, hogy vajon készen állunk-e egy új üzlet indítására. Néhányan a legnagyobbak közül, mint például Bill Gates vagy Mark Zuckerberg korán otthagyták az iskolát és kezdték el üzleti tevékenységüket. Rájuk hivatkozva már a saját ismeretségi körömben is...

Nem túl lelkesítő olyan munkahelyen dolgozni, ahol az erőfeszítések észrevétlenek maradnak. Hogyan hívhatja fel a figyelmet az elért eredményeire anélkül, hogy felvágna a munkájával? Kivel kellene beszélnie, hogy ne érezze magát így? És ha a helyzet nem változik, mennyi ideig kell maradnia?

Valószínűleg mindenki szívesen dolgozik odaadó, szorgalmas vezető mellett. A főnök jobb esetben példakép az irodában, ő diktálja a tempót és ő az, aki felelős a munkahelyi kultúráért. Ha munkamániás, akkor az könnyen rányomhatja a bélyegét a közös munkára, hiszen felmerül a kérdés, vajon szükséges utánozni az ő stílusát? Ha valaki nem dolgozik...

Mivel az üzleti életben és a technológia területén is folyamatos a fejlődés, ezért nem kérdés, hogy a marketing az elsődleges kulcsa a folyamatos sikernek. Mégis azt tapasztaljuk, hogy sok cégvezető azt gondolja, hogy egyáltalán nincs szüksége marketingre vagy olyan emberre a csapatban, aki felelős a marketingért.

Unalmas a munkája? Elveszítette érdeklődését, mert minden nap újra és újra ugyanazt csinálja vagy mert azt érzi, hogy nem értékelik eléggé a munkáját? Bármi is legyen a háttérben, ezen az állapoton van lehetősége változtatni.

Minden vállalkozás szeretné, ha munkáltatóként is jó hírnévre tenne szert. Számos területen a munkahely úgymond a jelentkezők piacának színterévé vált, ahol a legjobban képzett, gyakorlattal rendelkező munkavállalók szinte maguk választják meg munkahelyüket.

Mielőtt elindulna a vállalkozóvá válás hosszú, rögös útján, érdemes először magába néznie, hogy tisztán lássa mivel szeretne foglalkozni és egyáltalán mi a saját meghatározása a siker szóra. Egyesek számára a vállalkozás arra szolgál, hogy életre hívják az álmaikat és azzal foglalkozzanak, amiért szenvedélyesen rajonganak, míg mások egy családi...

Egy szervezet arculatának jelentős részét képezik az egyen- és formaruhák, amelyek az értékesítés során jutnak szerephez. A vállalkozások a termék(ek)től függetlenül így fejezik ki személyiségüket és ezzel is formálják a róluk alkotott képet. Minden, ami a termékre vagy a cégre emlékezteti a vásárlót, az a márkaépítéshez vezet.

A negatív emberek mind a magánéletünkben, mind az üzleti életben rendszeresen feltűnnek. Valószínűleg mindannyian ismerünk olyan embereket, akiket negatív hozzáállásuk miatt nehéz kezelni. De bármi legyen is a magatartásuk kiváltó oka illetőleg annak megnyilvánulása, a rossz hozzáállás még nehezebbé teszi a velük való közös munkát. Legtöbbször nem...