Blogunk néha üzletiesebb, néha személyesebb hangon szólal meg – de mindig abból indul ki, ami valóban foglalkoztat bennünket.

Írunk HR-ről, vezetésről, jogi helyzetekről és vállalkozói dilemmákról.
Van, hogy egy konkrét ügy adja az alapot, máskor egy mondat vagy egy kérdés.
De mindig saját tapasztalatból, átgondoltan – nem csak jogászként, hanem emberként is.

Vannak cikkeink, amiket mi is különösen szeretünk. Másoknál tudjuk: ma már máshogy írnánk.
Nem olvasunk vissza. Mert minden alkalommal hozzátennénk valamit vagy elvennénk belőle.

És ez így van rendjén.

Unalmas a munkája? Elveszítette érdeklődését, mert minden nap újra és újra ugyanazt csinálja vagy mert azt érzi, hogy nem értékelik eléggé a munkáját? Bármi is legyen a háttérben, ezen az állapoton van lehetősége változtatni.

Minden vállalkozás szeretné, ha munkáltatóként is jó hírnévre tenne szert. Számos területen a munkahely úgymond a jelentkezők piacának színterévé vált, ahol a legjobban képzett, gyakorlattal rendelkező munkavállalók szinte maguk választják meg munkahelyüket.

Mielőtt elindulna a vállalkozóvá válás hosszú, rögös útján, érdemes először magába néznie, hogy tisztán lássa mivel szeretne foglalkozni és egyáltalán mi a saját meghatározása a siker szóra. Egyesek számára a vállalkozás arra szolgál, hogy életre hívják az álmaikat és azzal foglalkozzanak, amiért szenvedélyesen rajonganak, míg mások egy családi...

Egy szervezet arculatának jelentős részét képezik az egyen- és formaruhák, amelyek az értékesítés során jutnak szerephez. A vállalkozások a termék(ek)től függetlenül így fejezik ki személyiségüket és ezzel is formálják a róluk alkotott képet. Minden, ami a termékre vagy a cégre emlékezteti a vásárlót, az a márkaépítéshez vezet.

A negatív emberek mind a magánéletünkben, mind az üzleti életben rendszeresen feltűnnek. Valószínűleg mindannyian ismerünk olyan embereket, akiket negatív hozzáállásuk miatt nehéz kezelni. De bármi legyen is a magatartásuk kiváltó oka illetőleg annak megnyilvánulása, a rossz hozzáállás még nehezebbé teszi a velük való közös munkát. Legtöbbször nem...

A társas vállalkozás nagyszerű lépés lehet akkor, ha gyorsan szeretne növekedést elérni, mert ez esetben a tehetséget, a kapcsolatrendszert és a pénzügyi erőforrásokat is sokszorozni lehet. Persze számos más előnye van még, például egy partner stabil hátteret jelent betegség vagy nyaralás esetén is.

#0221

2019.02.21

Ha egy csapat tagja félelemmel él, megtanulja elkerülni a kockázatvállalást.

A digitális korban élve könnyű megfeledkezni a körülöttünk lévő emberekről. A fizikai irodákat az e-mail, a videokonferencia és egyéb virtuális kommunikációs csatornákkal helyettesítő cégeknél a szemtől szembeni interakciók egyre ritkábbak. Bár szerencsés vagyunk, hogy a digitális kommunikáció korszerűsítette üzleti tevékenységeinket, azonban nem...

Egy cég életében bármikor bekövetkezhet olyan időszak, amikor egyszerűen nem mennek jól a dolgok. A cég bevételei hirtelen lecsökkennek, a már régóta alkalmazott sikeres módszerek, eljárások pedig egyszerűen valamiért nem működnek.

Ma már egy vállalkozás hírneve nagyban függ a pozitív online jelenléttől. Valószínűleg már ön is tett lépéseket azért, hogy cége online képét javítsa- regisztrált egy domain nevet, írt már blog bejegyzéseket és más kreatív tartalmat hozott létre a közösségi média használatával, illetőleg folyamatosan dolgozik azon, hogy a google találati listán...

A folyamatos változás, fejlődés korszakában szinte mindig csak arról írunk, hogy mi minden változott. Azonban úgy vélem, hogy érdemes pár szót, gondolatot ejteni azokról, amelyek az állandóságot képviselik és amelyek vélhetően a közeljövőben sem fognak megváltozni. Ezek továbbra is nem csak fontos, hanem kritikus részei mind a szakmai pályafutás,...

Az állandó változás, az információval való (túl)telítettség korában a márkaépítést, a tartalommarketinget gyakran fontosabb előtérbe helyezni és sikerre vinni, mint magát a termék minőségét vagy a technológiát tökéletesíteni.

Ha csak a sajtóban megjelent elsődleges hírekre hagyatkozunk, akkor könnyen arra a meggyőződésre juthatunk, hogy minden sikeres (induló) vállalkozás mögött egyetlen karizmatikus, kiemelkedő képességekkel rendelkező vezető áll, mint például Mark Zuckerberg a Facebook mögött vagy például Jeff Bezos az Amazon mögött. A valóságban ugyanakkor ezek a...