Blogunk néha üzletiesebb, néha személyesebb hangon szólal meg – de mindig abból indul ki, ami valóban foglalkoztat bennünket.

Írunk HR-ről, vezetésről, jogi helyzetekről és vállalkozói dilemmákról.
Van, hogy egy konkrét ügy adja az alapot, máskor egy mondat vagy egy kérdés.
De mindig saját tapasztalatból, átgondoltan – nem csak jogászként, hanem emberként is.

Vannak cikkeink, amiket mi is különösen szeretünk. Másoknál tudjuk: ma már máshogy írnánk.
Nem olvasunk vissza. Mert minden alkalommal hozzátennénk valamit vagy elvennénk belőle.

És ez így van rendjén.

Tudjuk, hogy olvasóink figyelmesek és kritikusak és ezt értékeljük is.

Egyetlen kérésünk van csak, a vélemény lehet más, a hangnem maradjon emberi.

Egy cég életében bármikor bekövetkezhet olyan időszak, amikor egyszerűen nem mennek jól a dolgok. A cég bevételei hirtelen lecsökkennek, a már régóta alkalmazott sikeres módszerek, eljárások pedig egyszerűen valamiért nem működnek.

Ma már egy vállalkozás hírneve nagyban függ a pozitív online jelenléttől. Valószínűleg már ön is tett lépéseket azért, hogy cége online képét javítsa- regisztrált egy domain nevet, írt már blog bejegyzéseket és más kreatív tartalmat hozott létre a közösségi média használatával, illetőleg folyamatosan dolgozik azon, hogy a google találati listán...

A folyamatos változás, fejlődés korszakában szinte mindig csak arról írunk, hogy mi minden változott. Azonban úgy vélem, hogy érdemes pár szót, gondolatot ejteni azokról, amelyek az állandóságot képviselik és amelyek vélhetően a közeljövőben sem fognak megváltozni. Ezek továbbra is nem csak fontos, hanem kritikus részei mind a szakmai pályafutás,...

Az állandó változás, az információval való (túl)telítettség korában a márkaépítést, a tartalommarketinget gyakran fontosabb előtérbe helyezni és sikerre vinni, mint magát a termék minőségét vagy a technológiát tökéletesíteni.

Ha csak a sajtóban megjelent elsődleges hírekre hagyatkozunk, akkor könnyen arra a meggyőződésre juthatunk, hogy minden sikeres (induló) vállalkozás mögött egyetlen karizmatikus, kiemelkedő képességekkel rendelkező vezető áll, mint például Mark Zuckerberg a Facebook mögött vagy például Jeff Bezos az Amazon mögött. A valóságban ugyanakkor ezek a...

Vélhetően nem esünk túlzásba, ha azt írjuk, hogy az internet átszövi az egész életünket. Ma már aligha tudunk végigsétálni az utcán anélkül, hogy ne látnánk valakit, aki éppen telefonjával babrál és közben az állapotát frissíti, fényképet készít/oszt meg ismerőseivel, üzenetet küld vagy éppen videót néz.

A technológia egyre fontosabb eleme az üzleti életnek. Elengedhetetlen, nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a napi feladatokat egy vállalkozás teljesíteni tudja. Az üzleti életben jelen lévők hatékonyságban kétségkívül nagy szerepet játszik, ugyanis a megfelelő technológia a megfelelő módon alkalmazva teljesen megváltoztathatja a munkakörnyezetet, a munka...

Nyár van, végre! A gyerekek megkezdték a vakációt, a grillező használatra készen áll, a Sangría behűtve! Mindannyian készen állunk, hogy felvegyük a nyár nyugodtabb ritmusát és élvezzük a meleg estéket a családdal, a barátokkal finom falatok, kellemes italok és nagy beszélgetések közepette.

Ahogy melegszik az időjárás, úgy kerül le egyre több ruhadarab a munkavállalókról is. Ilyenkor mindig vannak olyanok, akik átlépnek azon a határon, amely megfelel a munkahelyi elvárásoknak. A nyári divat helytelen viselkedéshez és kellemetlen pillanatokhoz vezethet az irodán belül.

Tanácsadót találni nagyon nehéz feladat. Egyik legfontosabb felmerülő kérdés, hogy a tanácsadók miként dolgoznak együtt ügyfeleikkel, milyen változást hoznak magukkal és hogyan helyezkednek el a szervezet életében.