
Blogunk néha üzletiesebb, néha személyesebb hangon szólal meg – de mindig abból indul ki, ami valóban foglalkoztat bennünket.
Írunk HR-ről, vezetésről, jogi helyzetekről és vállalkozói dilemmákról.
Van, hogy egy konkrét ügy adja az alapot, máskor egy mondat vagy egy kérdés.
De mindig saját tapasztalatból, átgondoltan – nem csak jogászként, hanem emberként is.
Vannak cikkeink, amiket mi is különösen szeretünk. Másoknál tudjuk: ma már máshogy írnánk.
Nem olvasunk vissza. Mert minden alkalommal hozzátennénk valamit vagy elvennénk belőle.
És ez így van rendjén.
Tudjuk, hogy olvasóink figyelmesek és kritikusak és ezt értékeljük is.
Egyetlen kérésünk van csak, a vélemény lehet más, a hangnem maradjon emberi.
Hogyan segítheti a kudarc a karrierépítést?
Egy családi vállalkozás a legtöbb esetben korántsem egyszerű, de határozottan jó választás.
Vessen egy pillantást a listánkra, amelyben felsoroljuk mire pazarolnak időt a vállalkozások.
Mindannyiunknak szüksége van olyan emberekre, akik visszajelzést adnak. Így fejlődnünk.Bill Gates
Mit jelent egy ügyfél?
Egy ügyfél önmagában meglehetősen értéktelennek tűnik, nem? Azt gondolnánk, hogy egyetlen ügyfél, egyetlen tranzakció biztosan nincs jelentős hatással egy kisvállalkozás sikerére vagy kudarcára. Vagy mégis?
A világ gyorsan változik, mi pedig jóformán állandóan rohanásban vagyunk. Meg kell tanulnunk szünetet tartani.
Jelenleg nem áll rendelkezésre olyan szakmai teszt vagy tanúsítvány, amely segítene meggyőződni arról, hogy vajon készen állunk-e egy új üzlet indítására. Néhányan a legnagyobbak közül, mint például Bill Gates vagy Mark Zuckerberg korán otthagyták az iskolát és kezdték el üzleti tevékenységüket. Rájuk hivatkozva már a saját ismeretségi körömben is...
Nem túl lelkesítő olyan munkahelyen dolgozni, ahol az erőfeszítések észrevétlenek maradnak. Hogyan hívhatja fel a figyelmet az elért eredményeire anélkül, hogy felvágna a munkájával? Kivel kellene beszélnie, hogy ne érezze magát így? És ha a helyzet nem változik, mennyi ideig kell maradnia?
Valószínűleg mindenki szívesen dolgozik odaadó, szorgalmas vezető mellett. A főnök jobb esetben példakép az irodában, ő diktálja a tempót és ő az, aki felelős a munkahelyi kultúráért. Ha munkamániás, akkor az könnyen rányomhatja a bélyegét a közös munkára, hiszen felmerül a kérdés, vajon szükséges utánozni az ő stílusát? Ha valaki nem dolgozik...