A Solvent Consulting blogja 2017 óta gyűjti azokat a gondolatokat, amelyek a munka világának mindennapjaiból születnek.
Vezetői szerepek, működési kérdések, emberi dinamika, szabályok, döntések, együttműködés, mindaz, ami a vállalkozások életét formálja.

A témák látszólag sokfélék, a szemlélet mégis egységes: 
érthetően beszélni arról, hogyan működünk, hogyan dolgozunk egymással,
és milyen döntések alakítják a mindennapokat.

A bejegyzések célja nem a hírgyártás, hanem nézőpontot adni.
Rálátást arra, ami egy helyzet mögött valójában történik: szakmai, emberi és működési szinten.

A blog folyamatosan bővül új írásokkal.
A fókusz egyszerű: tisztábban látni azt, amiben mindannyian benne vagyunk.

Idővel valószínűleg sokan szembesülnek azzal, hogy a működés szervezetten és kiszámíthatóan zajlik, az ügyfelek kiszolgálása folyamatos, a működés háttere stabil és kiszámítható, a pénzügyi mutatók nagyjából kiegyensúlyozottak – mégis valami hiányzik.

Ha valaki az elmúlt időszakban lakást vagy irodát keresett, esetleg csak az ingatlanpiac történéseit követte, jó eséllyel belefutott már a BREEAM-minősítésbe. Az új irodaházak és nagyobb fejlesztések során egyre gyakrabban megjelenik – különösen ott, ahol nemzetközi bérlők, külföldi befektetők vagy ESG-szempontokat is érvényesítő szereplők a...

Ez a cikk a háromrészes sorozat harmadik, záró része, amely az irodai működés hagyományos, de korántsem elavult formáit vizsgálja. Az előző két részben a nyitott terek ritmusát és a munkaállomások személytelenségét jártuk körül – ha még nem olvasta őket, itt megteheti:

Van, akit nem veszünk észre. Amíg ott van. Nem az, aki sokat beszél. Nem az, aki mindenhez hozzászól, vagy aki mindig a középpontban van. Mégis, ha egy nap hiányzik, valami elcsúszik. Nem a hangulat lesz rosszabb – inkább a működés döccen meg. Mintha kiesne egy fogaskerék. Nem beosztás kérdése. Nem végzettség vagy hangnem teszi azzá, aki....