Blogunk néha üzletiesebb, néha személyesebb hangon szólal meg – de mindig abból indul ki, ami valóban foglalkoztat bennünket.

Írunk HR-ről, vezetésről, jogi helyzetekről és vállalkozói dilemmákról.
Van, hogy egy konkrét ügy adja az alapot, máskor egy mondat vagy egy kérdés.
De mindig saját tapasztalatból, átgondoltan – nem csak jogászként, hanem emberként is.

Vannak cikkeink, amiket mi is különösen szeretünk. Másoknál tudjuk: ma már máshogy írnánk.
Nem olvasunk vissza. Mert minden alkalommal hozzátennénk valamit vagy elvennénk belőle.

És ez így van rendjén.

Tudjuk, hogy olvasóink figyelmesek és kritikusak és ezt értékeljük is.

Egyetlen kérésünk van csak, a vélemény lehet más, a hangnem maradjon emberi.

Jimmy Carter, aki az Egyesült Államok 39. elnökeként szolgált és 2002-ben nyerte el a Nobel-békedíjat a következőt mondta: "Nem olvasztótégely, hanem gyönyörű mozaik lett belőlünk. Különböző emberek, különböző meggyőződések, különböző vágyakozások, különböző remények és különböző álmok."

A világ tele van (fel)törekvő politikai vezetőkkel, de közülük sajnos nagyon kevesen valódi vezetők. Sokukból hiányzik néhány rendkívül fontos vezetői tulajdonság és híján vannak az erkölcsi következetességnek. Nem véletlen, hogy sok ember számára a politikus szó negatív jelentéssel bír. A történelem azonban megmutatta, hogy mindig vannak olyanok,...

A világjárvány megmutatta, hogy az emberek nem tudnak reagálni egy fenyegetésre mindaddig, amíg meg nem támadják őket.

A napokban jelent meg az Adidas "Ready for sport" kampánya, amely más kampányokkal ellentétben nem a "sablon járvány elemeket" építi be (erről talán később), hanem egy inspiráló felhívás az emberekhez, hogy bárhol is legyenek, tekintsenek előre és képzeljék el milyen hihetetlen érzés lesz újra sportolni, amint ez az időszak véget ér.

Három ok, amiért a fogyasztók nem képesek a gazdaságot egyetlen varázsütésre helyreállítani.

Amikor az emberek nem tudnak dolgozni, láthatjuk valójában milyen is a gazdaság.